tisdag, februari 14, 2006

OS-förbud

Jag får inte titta på OS. Det är vetenskapligt bevisat. De dagar jag tittar - hur har det gått? Inga medaljer till Sverige. Däremot idag när jag var i skolan och inte kunde titta - vad händer? Två jävla os-guld! Alltså jag ska inte titta.
Så räkna inte med att damkronorna (haha, visst brukar de kallas så - damlandslaget i hockey?) slår kanadickerna (damlöv)! As if! Fast just nu kör de 5-3, dvs 2 kanadicker utvisade. Och vi ligger bara under med 2 mål. Fast enligt Johan finns det inget damlag som kan slå Kanadas damlag.

1 Comments:

At 4:41 em, Blogger Erika said...

Två OS-guld? Vilket var det andra? (Får väl kolla in Aftonbladet.) Jag råkade slå på tv:n i förmiddags och tajmade precis upploppet i längdåkningen... Kommentatorerna var så extatiska att jag verkligen vaknade till!

 

Skicka en kommentar

<< Home