fredag, februari 10, 2006

Försäkringskassan

Idag fick jag ett stort tjockt paket från fk. Borde kanske läsa all info. De skickade iaf med en kalender med massa söta bebisar i - och till på köpet var kalendern en enda stor propaganda för att dela föräldradagarna lika. Ganska roligt.
Imorgon ska jag jobba fik 9-17 och sen kl 18 fyller Johans mamma 57 (gammal, min mamma fyller 48 i april). På den festen kommer iaf nån från fk som Elisabet (Johanss mamma alltså) känner, så då får jag väl ställa lite frågor om sgi och annat skojsigt. Fick också ett direktnummer till en person på fk här i Uppsala - lite som den personliga bankmannen jag eftersökte för ganska länge sen.
Nu måste jag börja plugga. Dagen började med att proppen gick för jag körde diskmaskin och vattenkokare samtidigt (jag vet att man inte ska göra det, men det är lätt att glömma) och sen tog det nån timme innan jag fick det att funka. Sen har jag varit superaktiv på familjeliv OCH alltförföräldrar. Suttit och experttyckt om gravidyogadvdn jag köpt tex. :D
Men nu måste jag faktiskt ta tag i det här med skolan. Faktiskt.