tisdag, februari 14, 2006

Nionde månaden

Smaka på det ni!
Sen räknar man ju inte månader, utan veckor. Och det är ju nionde graviditetsmånaden, bara åttonde kalendermånaden. Men det låter så knasigt. "Jag är i nionde månaden". Jag kan liksom säga det utan att ljuga. Jag är supergravid! Haha.
I morgon kommer mäklaren som ska sälja vår lägenhet. Han ska titta och prata och så ska vi bestämma utgångspris och sånt. Och om exakt en månad flyttar vi. Hoppas bara vi får denna såld. Vi får hyra ut den dyrt till en student, annars. :)
Ååååh. Flytta. Åååååh. Stor fin trea. Bara vi hinner flytta innan bebis kommer. Ja, det borde inte vara nån fara. Vi bör vara HELT klara med allt flyttande helgen runt den 25:e mars, och bebis ska ju inte komma förrän 9:e april. Jag får gott om tid att landa. Hihi.

Nej. Nu ska jag titta på hockeyn (det går skitdåligt) och plocka i garderoben.

3 Comments:

At 6:56 em, Anonymous Anonym said...

Vinkar tillbaka, lycka till nu med att få lägenheten såld! Och lycka till med graviditeten.

Kram Jennie
http://jenniemedtrean.blogg.se

 
At 10:36 fm, Anonymous Anonym said...

gud har du sett, katie har ställt in brölloppet!

 
At 12:21 em, Blogger Veronika said...

ad: Ja jäklar. Vem hade trott det. Jag kände ändå en viss connection med Tom & Katie. Jag & Johan har varit ihop ungefär lika länge, ska ha barn ungefär samtidigt. Vi är väl dock inte riktigt lika konstiga? Hoppas jag.

 

Skicka en kommentar

<< Home