torsdag, januari 04, 2007

Nyårsordspråk

Ut med det gamla ...





in med det nya!




8 Comments:

At 7:44 em, Anonymous Anonym said...

Nice! Jag drömmer om en sådan häll, rengöra spisen är typ det värsta jag vet.

 
At 9:23 em, Blogger Veronika said...

mimmi: Iofs är väl inte hällar så mycket mer lättrengjorda? Och de blir ju typ förstörda om man råkar ha lite socker på dem, så ingen knäck eller kola i mitt kök.
Den största fördelen är att det inte tar 30 minuter att värma upp ugnen. :)

 
At 10:49 em, Anonymous Anonym said...

Men hällar är ju jättelättrengjorda. Bara älskar min egen häll. DU får en skrapa som man skrapar bort skiten med, sedan använder man hällrengöringsmedel på en torr duk och torkar torrt, Klart! INga svåra fläckar att få bort längre. OBS!!! Använd aldrig vatten på din fina häll :-) Du har helt klart gjort ett bra val! ;-)

Kram Jennie

 
At 1:10 fm, Anonymous Anonym said...

lyx!

 
At 7:19 fm, Blogger P said...

Schnyggt ^^

 
At 9:14 fm, Anonymous Anonym said...

Äsch, vi har spillt både socker och kokat över mjölk på vår häll och den är så fin som helst. :-) Hällspis borde vara en rättighet!

 
At 11:39 fm, Blogger Veronika said...

Jag tror saken är den att jag aldrig tyckt det är särskilt jobbigt att rengöra min spis. Hmm. Som sagt - varmluftsugnen är det som gör mig hot, hot, hot!

 
At 7:03 em, Anonymous Anonym said...

Ända problemet med varmluftsugnen är att det stänker så mycket när den är igång om det är något som kan stänka och det är jobbigt att rengöra ;-) Annars är varmluft kanon, helst att man kan ha inne två plåtar samtidigt :-)

Kram Jennie

 

Skicka en kommentar

<< Home