torsdag, januari 04, 2007

Konstig dygnsrytm

Kaspis konstiga dygnsrytm har nu smittat av sig på mig.
Jag har knappt sovit på nätterna, utan bara legat och vridit mig, även om Kaspian snällt legat och trynat. Sen har jag gått runt som en mumie dagtid. Idag bestämde jag mig för att lägga präktigheten på hyllan och låta Johan ta hand om Kaspian. Själv sov jag nästan hela dagen.
Så nu sitter jag här klarvaken. Har fått massa pluggande gjort efter att mina två älsklingar gått och lagt sig. Bättre det än att ligga och vrida sig halva natten, eller hur? Men nu börjar det nog bli dags att försöka söva ner sig. Koffeintabletter säljs ju recepfritt på apoteket, då borde det finnas sömntabletter också, kan man tycka. Eller det kanske det gör, vad vet jag.
Så - projekt insomning påbörjas.

1 Comments:

At 10:41 fm, Anonymous Anonym said...

Själv somnade jag vid 1-tiden inatt... Verkligen omöjligt att sova, fattar inte varför... Jag som annars brukar bli trött så fort man nämner ordet K-U-D-D-E

 

Skicka en kommentar

<< Home