tisdag, januari 02, 2007

Nytt o gammalt

Nytt år och nu har jag uppdaterat bland mina favoritbloggar. Några jag aldrig läser har jag tagit bort. Jag har även ägnat dagen åt att läsa nya bloggar och därmed lagt till några nya bland favoriterna. Hittills har två av mina favoritbloggar tagit break de senaste dagarna. Vad är detta? Var 2006 bloggens sista år? Går det utför och dör bort nu?
Har fått presenter av Johan också. Trodde det skulle vara choklad, för hör och häpna - jag har inte ätit godis i år (om man bortser från smarties på pepparkakshustak, men det är snarare en inrednignsdetalj än godis). Men jag fick block och pennor av alla de slag.
Det gamla i rubriken? Tja, allt är ju faktiskt precis som vanligt. Gammalt så att säga.

1 Comments:

At 7:02 em, Anonymous Anonym said...

Haha, inredningsdetalj! ;-) Du vet väl även att om det är chokladdoppad frukt så räknas det som frukt och inte godis. :-P
Kul att läsa halva årsresumén ovan förresten. Väntar spänt på resten!

 

Skicka en kommentar

<< Home