söndag, december 10, 2006

Gjort

Vi är klara i tvättstugan. Och Johan har vikt sin tvätt. Jag har tröttnat på att ta hand om bådas tvätt så de senaste gångerna har jag struntat i hans tvätt (att vika alltså, tvätta och torka gör man ju). Så nu vek Johan bara sin tvätt. Hehe.
Dessutom har jag letat reda på adresser till alla som ska få julkort och skrivit dem på kuvert. Det blev 9 stycken. Sen skrev Johan ut en lista med sina adresser och gav mig "för du skriver mycket finare". Så det blev 14 kuvert till. Han hittade inte adresser till alla, tur var väl det!
Dessutom har jag plockat i och ur diskmaskin. Och lekt med Kaspian. Plockade fram hans fylla-i-bok och insåg att jag missat att fylla i massa saker. Är det bara min uppgift? Eller kan det lika gärna vara Johan som inte fyllt i saker?
Tusan, vad bitter jag verkar. Det är jag inte. Tex har Johan bytt bajsblöja idag, och jag har inte gjort det på flera dar. Wee.