fredag, december 08, 2006

Telefon-oraklet --- igen

Go to the music player of your choice and put it on shuffle.Say the following questions aloud and press play. Use thesong titles as your answers. NO CHEATING!

How does the world see me?
Song: Last word
Artist: Marit Bergman & Moneybrother
Comments: Eh, jo jag gillar att få sista ordet.

Will I have a happy life?
Song: Ställ dig upp
Artist: Skumdum
Comments: "Ställ dig upp och skrik" - så går refrängen. Jag vet inte vad det ska betyda.

What do my friends really think of me?
Song: Walking in Memphis
Artist: Mark Cohn
Comments: Öhrm, det enda jag undrar är varför den sången finns i min "walkmanphone".

Do people secretly lust after me?
Song: Julia
Artist: Marit Bergman
Comments: Kanske folk tyckt bättre om mig om jag hette Julia? Eller "Oh please come back sweet Julia", så är ju en rad. Kanske det betyder att nån vill ha mig? Fast jag heter ju fortfarande inte Julia.

How can I make myself happy?
Song: Pennylane
Artist: Beatles
Comments: Okej - antingen vill jag till London, eller så vill jag ha massa pengar. Jo, det skulle nog göra mig lycklig.

What should I do with my life?
Song: Let's just fall in love
Artist: Marit Bergman
Comments: I can do that!

Why should life be full of so much pain?
Song: Kompatibla
Artist: Skumdum
Comments: Haha. Ja, det är väl det att man inte är kompatibel med reseten av mänskligheten helt enkelt.

How can I maximize my pleasure during sex?
Song: Twee
Artist: Tullycraft
Comments: Hihi, här kommer refrängen: "Fuck me, I'm Twee". Ah well, genom att lyssna på mespop medan jag nuppar, det är det jag alltid trott.

Will I ever have children?
Song: Fortunate Son
Artist: Creedence Clearwater Revivel (eller ccr som de heter i min telefon så jag vet faktiskt inte hur de stavas)
Comments: Hmm, det kan ju tolkas som att Kaspian blir enda barnet.

Will I die happy?
Song: Knockout
Artist: Tullycraft
Comments: Kabong.

What is some good advice for me?
Song: Soldier soldier
Artist: Spizz
Comments: Hahaha. What?

What is happiness?
Song: Teenage kicks
Artist: Undertones
Comments: Det är för sent för mig alltså? Eller, jag ska ju jobba med tonåringar resten av livet.

What is my favourite fetish?
Song: Synchronised sinking
Artist: Lucksmiths
Comments: Ska man sjunka är det roligast att vara två? Nej, det var konstigt.

How will I be remembered?
Song: Mrs Bean
Artist: Essex Green
Comments: Jasså, jag kommer gifta mig. Med Mr Bean! *asg*