lördag, december 09, 2006

Pluggpaus

Min plan var att sitta med norskan fram till åtta. Då hade jag tänkt titta på Navy CIS. Ett litet problem bara: Det går på söndagar, inte lördagar. Snacka om förvirrad. Men nu har jag ju tjänat en dag det känns bra.
Får en liten paus ändå. Johan blev sugen på nachos så han begav sig just till ica för lite inhandling. Så jag tar hand om Kaspian. Och då kan man ju inte plugga samtidigt. Blogga går ju däremot bra.
Hur många ord jag skrivit? 199. Vilket är riktigt störigt, för jag har lov att kolla mina auktioner på wow när jag skrivit 200 ord. Apropå auktioner har jag budat lite på tradera idag. Dels tre längder (YES, tre, precis vad vi behöver till vardagsrummet). Röda med rosa julfigurer (me like). Dels en 70-tals gardinkappa till köket eller sovrummet. Fin fint.