söndag, december 10, 2006

Sen igen - tusan också!

Igår la jag mig duktigt vid 22-23 nån gång. Men nu sitter jag här. Kan inte påstå att jag gjort så mycket vettigt. Färdigställt en uppgift i norskan. Har skickat in en. Jag har alltså fyra kvar. Har även fixat med min önskelista. Och uppdaterat på Kaspians blogg.
Johan har förgäves försökt hitta grupp till URBS (vet inte vad det är förkortning för, för jag är ju så liten, bara lvl 43) och sen till Black Rock Depths (BRD). Nya LFG-toolen (leta efter grupp-funktionen) funkar inte särskilt bra. Så nu smådödar han vargar istället.
Jag ska nog stänga av datorn och städa köket. Ställa in i maskinen, diska gjutjärnspannan, diska alla nappflaskor. Sen ska jag sova. Bra plan!

4 Comments:

At 12:08 em, Anonymous Anonym said...

Kollade önskelistan och måste protestera mot Ektorpsoffan, de är usla! Jag hatar verkligen vår. Men jag har en sån där tårtkniv också, den är inte usel. :)

 
At 12:31 em, Blogger Veronika said...

mimmi: Vi vill inte ha den soffan. :) Vill ha presentkort på ikea. Tog bara en soffa som exempel.

 
At 1:22 em, Anonymous Anonym said...

Jamen passa er så inte släkten kommer dragande just med den soffan! :P

 
At 1:35 em, Blogger Veronika said...

mimmi: Jag skulle vilja se någon i släkten ha råd med den. Svärföräldrarna mina ska ge oss en ny spis, så det blir ju värsta dyra. Och min familj ger knappast en soffa i present. Skulle vara om nån vann på lotto då. Har ändrat också i önskelistan så det inte blir fel. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home