måndag, december 18, 2006

Duktig dag

Idag blev också mycket gjort. Två sopsäckar till sophuset. Fyra-fem kartonger till ner till källaren. Johan satte upp jul-kakel-dekoren (efter att vi förra veckan fick ner de fula bruna sakerna som skulle föreställa dekor innan). Jag har putsat toa-stolen med en tandborste, I tell you! Fick äntligen flyttat skötbordet från sovrummet till toaletten. Nu slipper det lukta bajs i sovrummet. Bravo! Dammsugit, skurat, fixat och donat.
Johan har gjort mest. Jag har haft Kaspi-vakt och spelat dataspel. Körde en run genom Deadmines igen, för att få wool. Det fick jag. Tog sällskap av en liten lvl 15 paladin, han blev nog glad. Samtidigt som jag spelade sims2 där mina 2 simmar fick en bebis klistrade jag och donade med farmors och farfars julklapp, ett fotoalbum med Kaspian.
Fick ju mailet om norskan också. Glad info. Han hade ju inte skrivit att jag får vg om han inte menade det. Och jag tror nog att tidnings-uppgiften är på samma nivå som de fem andra uppgifterna. Har faktiskt pluggat lite också. Har tänkt ut vad jag behöver göra innan jul, och eftersom vi åker hem till mina föräldrar på torsdag och stannar över julen är det dags att göra det. Sitter nu och skriver de fyra viktigaste sakerna om varje ortnamnstyp. Trist, men kommer garanterat på tentan. För det har läraren sagt.

2 Comments:

At 9:16 fm, Anonymous Anonym said...

Vilken server sitter du på wow? Sambon är lika frälst i wow som jag i arkeologi.

 
At 9:59 fm, Blogger Veronika said...

arkeologoen: Nordrassil (alliansen) mestadels. Men har lite horde på Death Wing.

 

Skicka en kommentar

<< Home