fredag, december 15, 2006

En timmes lugn och ro

Nej, Kaspian sov inte till klockan 9 i morgon bitti. Han vaknade just med ett bröl. Johan har lagt sig med honom och försöker natta om honom med hjälp av nappflaska. Själv anser jag mig klar med uppgiften. Den är nu 987 ord, och det är ju ganska nära 1000 ord. Att några av orden är mitt namn och personnummer och diverse rubriker och sidhänvisningar behöver vi inte bry oss så mycket om. Vi behöver inte heller tänka för mycket på att mycket av det jag skrivit är ordbajseri av värsta sort. Det borde räcka till godkänt, ta mig tusan. Vet att jag hade som mål att få vg, men hallå. Om jag får välja mellan vg och sova väljer jag sova.
Så god natt vänner. Och hörni. 10-bussen i morgon? Låter inte det lite väl tidigt? Det räcker nog med 11-bussen tror jag bestämt. Sätter klockan på 9 och ser vilken jag hinner med, helt enkelt.