fredag, december 15, 2006

Kan det vara sant?

Kan det vara min lilla bebis som efter en totalvild kväll fylld av bus och lekar ligger och snusar i sin spjälsäng, med alldeles full mage? Jag hoppas det. För nu blir det Ben&Jerry cockie dough-glass (ingen favorit, men den bor i min frys just nu) och lite sims.
Johan försökte sig för första gången på Zul'Gurub (ursäkta stavningen, jag är bara lvl 44, så jag behöver inte veta) med en spontanhopsatt grupp. Det gick åt skogen. Men Johan bara satt och hoppade av spänd förväntan innan de började. Lite som första (och faktiskt hittills ända) gången jag gjorde Dead Mines, vill jag minnas. Fast det gick inte åt skogen.

Imorgon blir det sats, bröllop och Uldaman. That's what I call a week end-plan!

3 Comments:

At 3:55 em, Anonymous Anonym said...

Åh, cookie dough.. jag kommer över! Fast du har väl redan käkat upp den...

 
At 10:01 em, Blogger Veronika said...

mimmi: Det hade nog inte räckt till dig. Det är så små paket ju. Måste vänja mig av med B&J-ovanan. Så gott är det inte att det är värt 100 kr/litern. :)

 
At 11:55 em, Blogger P said...

Själva vaniljglassen var ju god. Men varför pillar de i så konstiga saker? ^^

 

Skicka en kommentar

<< Home