torsdag, december 14, 2006

Lång lista - och då menar jag lång

Vilken svordom använder du mest?
Jävla använder jag "hela tiden" enligt Johan.

Äger du en iPod?
Nej, jag använder min Sony WalkmanPhone. 1gb räcker bra. :)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Beror ju helt på när skolan börjar. Börjar den 10 står klockan på lite efter 8. Nu börjar jag 13 så nu har jag ingen väckarklocka.

Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute?
Nej, det verkar opraktiskt.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Nja. Vet inte.

Vilken var den senaste filmen du såg?
*minns inte*

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror ganska mycket på hur mycket pengar det rör sig om. Betala av lånen är ganska högprioriterat, renovera lägenheten likaså. Shoppingresa till New York skulle vara najs, men då måste det vara mycket pengar.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Inte vad jag vet. Jag själv anser mig dock vara ganska lat.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Har ingen. Använder datorn, och i den ligger sims2 just nu.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej, det tror jag inte.

När var senast någon stötte på dig?
Länge sen ...

Vad åt du till middag?
Slängde i mig en matlåda köttfärs och makaroner.

Använder du huvtröjor?
Har en med texten Yankees. Den har dock blitt för stor. Och dubbel-p-tröjorna förstås.

Kan du vissla?
Ja.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja då. Minns dock inte för/mot vad.

Vilken är din favorit åkattration på ett nöjesfält?
ALLT! Me love nöjesfält.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Då får de stryk, så det törs de inte.

Vilket riktnummer befinner du dig i?
018

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Är inte särskilt blyg.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Dirty dancing och Legally blonde. :D

Äger du några band t-shirts?
Ja, min Twee-shirt använder jag jämt.

När flög du senast?
Sommaren 2004 till Island. Nej, nu ljög jag, sommaren 2005 flög jag till Finland.

Läser du för skojs skull?
Ja.

Pratar du några andra språk?
Engelska och franska. Kan även något spanska, isländska, och ja de andra nordiska språken. Men pratar jag dem? Näää. Pratar gör jag bara engelska och franska.

Har du gråtit offentligt?
Ja då.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Ja. Både ock, alltså.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Vet inte.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ibland.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej.

Kan du kasta macka?
Nja. Lite?

Har du någonsin varit på Jamaica?
Av alla ställen? Nej, det har jag inte.

Vad har du med dig in på bion?
Mycket godis och en cola.

Vem var din favoritlärare?
Vet inte.

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Nej, bara människor. Men om de menar med annan hudfärg så nej, inte det heller.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Det där med tatueringar känns inte så relevant i frågan.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Latin. Eller filosofi.

Gillar du att flyga flygplan?
Jag gillar att resa, men just flygplan är väl inte så kul. Bra att man kommer fram snabbt dock.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Vet inte. Snäll?

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Nä.

När sov du senast på golvet?
Ja, det har jag ju gjort. Oklart när.

Vilken är din favoritdrink?
Rom o cola.

Gillar du din boendesituation?
Mja. Trött på att vi bott här snart ett år utan att få ordning. Men det tar sig ju. :)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Lagom.

Äter du frukost dagligen?
Ja, jag är en frukostmänniska.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte särskilt fullbokade, men halvstressiga.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Aldrig.

Vilken är din favoritfrukt?
Banan (den enda jag tycker är god).

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja, jag har ganska bra koll på sånt, ja. Betyder dock inte att jag inte köper choklad om det är det jag vill ha.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Blir mer och mer liberal.

Tror du på liv på andra planeter?
Verkar troligt, ja.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Säkert Johan, tyvärr. Han är dock den person som oftast gör mig glad, så det kompenserar.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Nej, jag är ju inte så troende.

Vad var det senaste du åt?
Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie Ice Cram.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Förut killar, men har nog gått över till tjejer.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Oklart. Pappa tyckte Linda har jag hört, men nedröstades av mamma.

Gillar du senap?
Nej, nej, nej.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Dags att äta godis till du spyr.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Tycker det verkar lite farligt. Har hoppat paragliding, det var ju lite kul. Men fallskärm verkar läskigt.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Rygg överlag.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Bridget Jones?

Har du någonsin köpt något från eBay?
Har handlat en del på tradera som ju är en del av ebay.

Tycker du om att krama folk?
Inte folk jag knappt känner. Kramar faktiskt sällan vänner heller när jag tänker efter.

Skulle du säga att du är trendig?
Nej.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Usch, första gången jag träffade Johan sa jag nåt i stil med "Jag skulle aldrig dejta en sån tönt som du". Ungefär. Inte snällt sagt. Och det har jag fått äta upp. Så kanske att jag ändå skulle säga ja, man vet ju aldrig hur det slutar. Under förutsättning att det går åt skogen med Johan fast det tror jag inte att det gör.

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Nej, ingen tror jag.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Med risk att bli hatad av alla så hatar jag Star Wars. Varje gång jag försökt kolla en hel film har jag somnat. VARJE GÅNG! Jag gillar de söta små björnarna i skogen.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, det är klart.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Kommer inte på just nu.

Tycker du att du är attraktiv?
Nej.

Vad är du allergisk mot?
Inte allergisk, men lite överkänslig mot nötter och äpplen. Har varit mot pollen, men noll besvär senaste året.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Inget speciellt.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Hur skulle jag kunna veta det?

1 Comments:

At 8:50 em, Anonymous Anonym said...

men herregud 1000 ord här istället för i uppsatsen...

 

Skicka en kommentar

<< Home