torsdag, augusti 03, 2006

Jag ska rösta på Rosings parti!

Jag blev väldigt förvånad när Linda Rosing slängde sig in i politiken. Vad har hon inte hunnit med sista tiden? Pokerproffs, playboy (blev det nåt av med det?) och nu alltså politiker. Och vad hon än gör ser hon till att tidningarna plikttroget skriver om hennes senaste påfund.
När hon berättade om sitt nya parti himlade jag med ögonen och tänkte att det finns väl ingen vettig människa som kan rösta på ett Linda Rosing-parti, ens om det heter "Unika partiet". Men nu, nu har hon ju en ny stil. Så nu ska jag rösta på henne.
Oh. My. God. Linda: Gå tillbaka till big brother-huset och stanna där. Snälla.

5 Comments:

At 11:05 fm, Anonymous Anonym said...

HAHAH du verkar vara lika korkad , ska inte Elita bli stadsminister också HAHAHA har aldrig sett så korkade människor....

 
At 11:33 fm, Blogger Veronika said...

anonymous: Eh. Du läste inte inlägget så noga va? Du förstår kanske inte ironi? Och i vilket fall är du en stor fegis som är anonym. Pucko.

 
At 2:35 em, Anonymous Anonym said...

jag tror det vara Sara :)

 
At 3:29 em, Blogger Veronika said...

ad: Haha. Nä, inte riktigt hennes stil. Hon brukar vara lite mer välartikulerad.

 
At 5:25 em, Anonymous Anonym said...

Dumma Adde, vilket elakt påhopp! *chockad* Jag känner mig KRÄNKT! ;-)

 

Skicka en kommentar

<< Home