tisdag, augusti 01, 2006

Augusti

Nu är det augusti, sensommar. Och om morgonen smattrande regnet mot fönstret. En månad till skolan börjar. Tre veckor till Johan påbörjar sin föräldraledighet. Så har vi 10 härliga dagar när vi är lediga satidigt. Mysigt!
Nu ska jag försöka påbörja den andra uppsatsen. Firade gårdagens seger med att spela wow från kl 9 i morse. Och köpa söta korgar på netto. Nu gäller det bara att skriva den dära om Platons kvinnosyn. Den är ju rolig. Hoppla hej, skrivarfingrar fram! Eller... om jag skulle springa till Tower of Athalaxx och döda de människorna där, så jag får massa wool, så jag kan förbättra min tailoring-skill. Har fyndat ett bra pattern på en klänning på auktionshuset. Hmm. Svårt val.
Och nu när syrran åt glass till mellis åt jag... ingenting. Har försökt övertyga henne om en tidig middag dock, börjar bli hungrig. Det borde också firas på nåt sätt. Snart kan jag ju börja dricka alkohol också. Kaspian äter nappflaska så duktigt.

6 Comments:

At 8:49 em, Blogger Veronika said...

mimmi: Jag sitter just och funderar på ett inlägg. Har ju egentligen shoppingstopp. Men det är så svårt med skor. Jag ääääälskar ju skor.

 
At 2:49 em, Anonymous Anonym said...

när det där med alkoholen händer.. då vill jag va där! :D

 
At 2:49 em, Anonymous Anonym said...

och det är jag som vill det såklart :)

 
At 3:44 em, Blogger Veronika said...

ad: Haha. Är dock inte ett dugg sugen på att bli full. Men några glas rosé hade ju suttit fint i värmen.

 
At 12:03 em, Anonymous Anonym said...

vill ju råddeb dig..

 
At 11:34 fm, Blogger Veronika said...

ad: kommods inte klacks mig!
Eller hur var det?

 

Skicka en kommentar

<< Home