måndag, juli 31, 2006

Woha!

Nu får det bära eller brista. Jag har skickat in uppsatsen. Den var klar, genomläst. Och jag funderade, vad gör jag med den nu? Jag gick in på filosofiska hemsidan och hittade en av lärarna på kursen och skickade uppsatsen till henne. Är det fel person får man hoppas att hon hör av sig, så får jag skicka till studierektorn eller nåt.
Det här borde firas. Hmm. Jag blir lite sådär: Hur firar man utan godis? En banan är ju inte så himla jättefestligt! Och Johans pappa fyllde år idag, så när vi var där på middag blev det glass. Så jag har helt klart ätit dagens ranson av godsaker. Då var det bestämt. Banan in is!

2 Comments:

At 11:59 em, Anonymous Anonym said...

Du tog ingen banan, för det fanns bara en kvar o den åt jag upp nyss... :p

 
At 8:50 fm, Blogger Veronika said...

anneli: Nej, jag tog ett glas pepsi max istället. Och du är här som barnvakt, inte skvallerbytta! :)

 

Skicka en kommentar

<< Home