onsdag, februari 15, 2006

Problemet med att ha två datorer

Okej. Det här kanske är ett i-landsproblem. Men ändå ett problem. Jag behöver inte beklaga mig över oron för att inte få färskt vatten till lunch, då behöver jag annat att beklaga mig över.
Iaf. Vi har ju två datorer. Min och Johans. Eller laptopen och den stora som de kallas ibland. Jag är så ha-galen, och Johan och jag är ju sambosar, och jag tycker mycket om hans dator. Så då kallar jag ju den för min ibland.
Iaf. När man surfar ändrar ju länkarna färg när man läst nåt. Det är ganska praktiskt, eftersom jag ganska ofta slöläser, och inte vet vad jag själv läst. Men nu när jag surfar från två datorer vet jag inte om jag läst något tidigare, fast på den andra datorn. DET är problemet med att ha två datorer.

1 Comments:

At 7:04 em, Anonymous Anonym said...

... och guldfiskminne som man har så kommer man ju faktiskt inte ihåg vad man läst! (med andra ord känner jag väl till problemet!)

 

Skicka en kommentar

<< Home