onsdag, februari 08, 2006

Labil

Är på vippen att börja gråta. Konstant.
Just nu för att:
- bilderboken var trasig
- jag just bytt bläckpatron i skrivaren (275 kr), skriver ut en sida, sen slutar det fungera igen
- bebis puffar osnällt på revbenet konstant när jag sitter ner (men bebis - jag kan inte ligga ner hela dagarna, det går inte)
- jag ligger en vecka efter min planering för bulen
- jag ligger efter som fan med danskan
- det är så äckligt stökigt här
- jag har inte ätit ordentligt på skitlänge
Visst - det är absolut inte nåt man bör hålla på och gråta för, men är man knäpp så är man. Jag menar att ligga och gråta en timme för att man ligger efter i planeringen gör ju knappast att man kommer ikapp. Hehe. Och det blir ju inte direkt städat heller. DÄREMOT började skrivaren låta ungefär när jag skrev "hålla på och gråta för" och nu ligger sidan jag ville skriva ut utskiven på ett papper. Vaddå fördröjning?