torsdag, februari 09, 2006

Roliga frågor

Hihi. Roliga frågor. Iaf den första. Så jag stjäl och svarar.

1. Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4.
"ta hänsyn till all slags litteratur som barn kan komma att läsa eller har läst."
Lennart Hellsing: Tankar om barnlitteraturen.
2. What is the last thing you watched on TV?
Top model special om Tyra Banks.
3. With the exception of the computer, what can you hear?"
Inte ett smack. Bara datorsurr. Möjligen när nån går ovanpå.
4. What are you wearing?
Rosa plyschbyxorna, grått mammalinne. Grå strumpor.
5. When did you last laugh?
Vet inte. Johan hävdade att jag verkade full igår när han kom hem för jag var så glad. Men var ju bara glad att se honom!
6. What is on the walls of the room you are in?
En Koff-flagga, en Bamsekalender, en Tolkieninspirerad tavla, en Smaklösa-affisch, en rosa blomtavla och två teckningar. Don't ask. Det är Johan som dekorerat den här lägenheten. Det blir bättre i trean. :)
7. Seen anything weird lately?
Mycket konstigt. Kommer inte på nåt nu.
8. What is the last film you saw?
Charlies änglar när den gick på tv. Tycker det är så roligt när de dansar.
9. If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy?
En lägenhet. Nej. Ett hus.
10. Would you consider living abroad?
Nä. Tycker varje gång jag är utomlands får jag borta bra men hemma bäst vibbar.