onsdag, februari 08, 2006

Haha gammal klasskompis

Kolla vem jag hittade på Aftonbladet.
Egentligen reagerade jag på orden arbetssökande och shoppa för 6000 kr i månaden. Så såg jag på bilden att det var en gammal klasskompis från låg-/mellanstadiet. Fast på den tiden hette hon Liselotte. :)
Hur kan hon shoppa för så mycket om hon inte har nåt jobb? Sist jag träffade henne för typ 2 år sen hade hon inte heller nåt jobb. Slacker!
Tänk att handla kläder för 6000 kr. I månaden! Jag som tyckte mammabyxorna på H&M för 120 kr var ett kap, ett av tre klädesplagg jag har råd med denna månad (jag har faktiskt också köpt ett linne 80 kr och en väska 250 kr...). Åh. Höll på att glömma tanttrosorna!
Fast hon lägger säkert inte dryga 1000-lappen på böcker förstås.

4 Comments:

At 5:23 em, Anonymous Anonym said...

Hahahahahahaha....
Fresten ser hon ut att frysa.
/pernilla

 
At 5:36 em, Blogger Veronika said...

Ja, det ser lite kallt ut om låren. Och ingen mössa. Och om hon handlar alla sina kläder på h&m, hur kan hon handla för 6000 kr? Man får väldigt mycekt kläder för de pengarna på h&m. :)

 
At 6:08 em, Blogger Erika said...

De råkade bara inte skriva en nolla för mycket då? 600 spänn låter lite rimligare i kombination med "arbetssökande" och "H&M"... ;)

 
At 11:12 fm, Blogger Veronika said...

Well, det stod på länken, i rubriken och i texten. Så jag tror nog hon shoppar så mycket. Hon har väl en generös mamma. Eller ett stort arv efter nån faster. Man vet ju aldrig.
Orättvist är det iaf.

 

Skicka en kommentar

<< Home