onsdag, februari 15, 2006

Det kommer gå bra för Anja i störtloppet!

Hur jag vet det?
Jo, när jag kl 12 skulle sätta på tv-n för att kolla störtloppet. Ja, då funkar inte tv-n. Bara myrkrig. Så jag ringer Johan och undrar om han gjort nåt fuffligt med tv-n. Man vet ju aldrig hur han tänker: "Haha. Idag ska Veronika städa hela dagen, och får inte titta på tv. Jag fifflar lite!".
Men nej. Han säger åt mig att kolla antennsladden (som är bakom stereoskåpet - lagom lätt med magen). Då ringer det på dörren. Det är min stora biffiga granne (med de små paris hilton-hundarna, helt galet) som undrar om min tv funkar. Det var alltså inte bara jag som ville se på tv kl 12.
Å andra sidan vet vi ju att det kommer gå bra för Anja nu. För när jag inte tittar blir det ju medaljer. Det är ju vetenskapligt bevisat!

3 Comments:

At 4:45 em, Anonymous Anonym said...

ja titta medaljer, hejja johan fiffla på

 
At 4:46 em, Anonymous Anonym said...

Det funkade ju - bäst du håller dig undan från TV:n framöver när det är sverige som tävlar! ;)

 
At 11:57 fm, Blogger Veronika said...

För att vara ärlig började tv-n funka lagom till Do..meister (stavning?)s åk. Så nog såg jag Anja åka alltid. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home