tisdag, november 29, 2005

Prestationsångest

Jag borde skriva ett riktigt fint, superintressant inlägg nu så att alla som surfar förbi blir värsta hängivna läsarna. Men jag har så himla mycket att göra. Jag gör en lista så ni förstår.
På jobbet:
*planera
*avsluta
*jobba
*jobba
*jobba
*fixa o dona
(det är svårt att förklara alla jobbgrejer jag har att göra - men jag lovar att det är MYCKET)
I skolan
*skriva 5 sidor pm om älvdalskans kasussystem (borde varit klart för 100 år sen)
*gå på lektionerna (har jag iofs redan gjort en gång)
*skriva tenta (jag anmälde mig idag, så duktigt)
*plugga så jag klarar tentan (rimligt)
(om jag inte gör det? då blir det inga csn-pengar nästa termin... dålig planering)
Hemma
*slutstäda och slutflytta klart från studentrummet
*Få ordning på alla prylar hos Johan (dvs hemma), det ser ut som hej kom o hjälp mig
*krama Johan (vi hinner aldrig, känns det som)
*hjälpa Johan att tvätta - vi har alltid tvätttid 17-22 och jag hinner aldrig hem i tid för att hjälpa till :(
*börja julfixa - Johan har iaf fått upp snögubbelampan i fönstret, men...

Ja, så då förstår ni ju att jag inte kan skriva några intressanta blogginlägg. Häpp häpp, dags att jobba vidare.
I