tisdag, november 22, 2005

Listor

Det var så himla kul att göra listor. Det kom jag på efter ballistan. Så nu kommer två listor till.
Idag har jag:
* varit i skolan
* kopierat 35 sidor litteratur till skolan
* ätit en chokladmuffins med tryffel och vit choklad på
* beställt reparatör till puben (kommer i morgon, wee)
* beställt nytt lysrör till kylskåpet
* beställt öl
* ordnat växelkassor
* beställt mer växel
* snackat WOW med Karin och Andreas
* hjälpt folk som tappat bort grejer
* tagit emot beställning
* bloggat och surfat
* fixat kaffeleverantörsavtal och tagit emot en kaffebryggare

Innan jag får gå hem borde jag
* beställa mer öl
* göra förra veckoinventeringen
* kontera fakturor
* ringa servera och kolla hur det funkar med "prylar", dvs dukar och sånt
* göra några redovisningar
* lyssna av min telefonsvarare
* svara på några uthyrningsmail

Häpp, häpp. Det där går ju på en kick om jag bara sätter igång. Ska hitta nån webbradio, det är så tyst. Ensam på kontoret. Då behövs det lite Mauro Scocco och Carola.

1 Comments:

At 11:10 em, Anonymous Anonym said...

Du är duktig. Jag ska också börja göra listor. :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home