tisdag, november 29, 2005

Hemgång

Då var det dags att stänga igen fabriken. Har egentligen jobb till midnatt om jag skulle göra allt. Men jag vill inte äta pubmat idag, vill hem och äta nåt... hemmagjort. Och så har vi ju tvättstugan, borde varit hemma vid 17 och hjälpt Johan. Men nu kan jag ju hjälpa lite i alla fall.
Imorgon blir det en 12-timmarsdag, det känner jag på mig. Men så är det ju inventeringsvecka, och nästa vecka är det gasque. Då blir det lite extrajobb. Det får man ju räkna med. Lotti kommer hit vid 11, så jobbet kommer ju gå lite långsammare också. Det gör ju verkligen ingenting, det blir ju roligare med sällskap.
Fredag blir också en konstig dag. Då ska jag på mammaträff. GAAAH? Det låter ju alldeles förskräckligt vuxet. Det vuxnaste är att den är kl 8 på morgonen. Tror nån att JAG är vaken DÅ? Nåja, det krockar ju inte med jobbet, så det blir nog fint. Förväntas man som blivande mamma gå upp kl 7 på morgonen? Är det så?
Äh, snart är jag ledig. Slår vad om att jag kommer få myror i benen och kli i fingrarna efter 2 dar som inte längre 3Q. Sorgligt, på nåt sätt. Men skönt att ägna hela dagarna åt godisätning och tv-tittning. Och wow-spelande, såklart.