måndag, oktober 10, 2005

Mums

Drack just mitt första glas micro-varmchoklad. Okej att det tog lite tid att ta upp micron ut kartongen och flytta runt ett sängbord så micron stod tillräckligt nära ett eluttag. Men sen gick det på två minuter, katjong!
Sen är inte chokladen jag dricker så god. Fick den av min lillasyster som var i Irland, så det är ju inte oboy direkt. Smakar... lite underligt. Men det var en så liten burk så jag kan snart öppna mitt oboy-paket istället.

Idag blir en härlig dag. Preliminärt schema:
5.30 samtal från städaren som inte lyckats utläsa min larminfo (som ju är skitdålig, jotack, jag vet)
11-13 inventera puben
13-14 heltidarmöte med lunch
14-17 fixa klart alla redovisningar, göra beställningar, kontera fakturor, pappersarbete helt enkelt
17-18 äta något
18-19 klubbverksmöte
19-20 ämbetsverksmöte (vet ej om jag förväntas vara där, annars kan jag fortsätta med pappersarbetet, hihi)
20-21 möte med dansklubbsfolket
21 börjar extreme home makeover, så då vill jag vara hemma.

Idag blir andra dagen i rad iklädd kalsonger. Måste köpa fler trosor, kan faktiskt inte ha Johans underkläder på mig jämt (även om de är jäkligt bekväma). Jag älskar måndagar!