fredag, oktober 07, 2005

Pojkvännen... från HELVETET

Det började häromdagen, i förrförrgår, till exempel. Jag kom hem till Johan och tyckte: Ehh, det luktar sur filmjölk i hela lägenheten. Ehh, ja, tyckte han för han hade köpt getost. För det tycker han är gott.
Så nästa morgon går jag intet ont anandes ut i köket och öppnar kylskåpet. Lukten, odören, äcklet som slog emot mig gjorde att jag sprang i 180 till toaletten och UÄK. Har försökt få honom att göra sig av med getosten, men det går inte.
Igår var det ingen fara, för då åt jag inte frukost. Men i morse stod jag och hulkade efter att ha försökt hämta frukosten. Sen höll jag andan och lyckades hämta smör och skinka. Men mjölken hade såklart tagit smak av osten. *tycker synd om mig själv*
Okej, det är kanske bara typ 1 dålig grej med Johan, men ack så dålig den är. Han har lovat att inte köpa mer getost när denna är slut. Så jag får låsa in honom i köket till han ätit upp den. Äckligt!