fredag, oktober 07, 2005

Vonkan goes Ebba

Har handlat lite på sistone. Drog en repa på stan, hittade snygga stövlar på wedins. Bara 400 kr, vilket pris! Valde bruna, kändes lite roligare än svart, och är ju helt rätt färgmässigt just nu! Även om de kan bli lite svårmatchade.
Fick även mitt paket från Ellos jag beställt. Två supersnygga toppar, bara 99 kr/st. Ska nog köpa fler, fanns i flera färger. Perfekta att matcha till det mesta! Och som det inte vore nog: på köpet fick jag en schysst jacka! I höstens beiga färg. Perfekt när jag tar mina power walks i slottsparken!
Nä, jag skojar bara förstås. I alla fall om powerwalken :) Jag blir aldrig någon modeguru. Och att skriva om mina yttest sporadiska klädinköp, som ofta sker med postorder, skulle knappast hålla den här bloggen vid liv. Vill ni läsa om riktigt mode kolla in Ebbas blogg istället.
Ciao!