lördag, oktober 08, 2005

Suck

Blev en halvtimme sen på mötet. Men det ordnade sig. Nu ska jag springa ner på stan och leta kläder. Så lång tid tar det ju inte att byta om. Och jag orkar inte bry mig om middagen. Så sjukt jobbigt att behöva gå på sittningar jag själv planerat. Går nåt fel kommer ju alla klaga på mig. Går allt bra kommer alla säga till Sara hur bra det är. Men hon är nog bra på att vidarebefodra beröm, tror jag.
Direkt när jag kom hit lite i tolv är det första som händer att Lars berättar att min instruktion till larmet är skitdålig, och blablabla. Han är den största besserwisern jag vet, så jag bad honom fara åt helvete för han var dum i huvet. Sen satt jag med huvudet mot kassaskåpet och grät i en kvart, så var hela schemat uppfuckat. Pallrade mig hem och grät i 20 minuter till. Okej, kanske lite överreagerande, men är det första man får höra kritik på dagen är det svårt att vara glad.
Morr.