fredag, december 29, 2006

Jag älskar mitt liv

I går kväll somnade Kaspian vid 21 och sen vaknade han vid 22 eller så och fick en flaska välling och somnade om. Och sen sov han till 9 i morse.
*hoppar och studsar*

Nu ska vi iväg på äventyr. Vet inte riktigt vart. Jag vet att vi ska kolla på spis/ugn. Sen kanske vi ska göra annat också, vad vet jag. Jag känner mig lite utanför, och Johan har i det närmsta slutat prata med mig. Men han har ju viktiga saker för sig, spela dataspel och så.
Vafan? Jag har ju varit obitter i 9 månader, var kommer all ny bitterhet ifrån?

2 Comments:

At 6:20 em, Blogger P said...

Åh neej, min bitterhet smittade nog av sig... filååt :)

 
At 6:48 em, Blogger Veronika said...

pernilla: Hmm. Jag märkte aldrig att du var bitter? Nåja, det kan kanske smitta ändå. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home