måndag, december 11, 2006

Fan fan fan

Man ska inte handla julklappar på internet om man det bara är två veckor kvar till jul. Fick just mail att föräldrarnas och Johans julklappar är restnoterade, men skickas till mig så snart som möjligt. That's not fucking good enough! Lillsyrrans grejer är på väg, och "borde komma till er i nästa vecka". Nästa vecka? Hur jävla slöa är folk på att skicka beställningar egentligen. Om jag ska kunna sova i lugn och ro behöver jag veta att grejerna är på väg. Laban och Labolinas jul är också på väg och "borde komma till er inom två dagar". Tur det för Kaspian får inte nog med presenter utan den.
Då är frågan: Ska jag avboka och handla för mycket dyrare i vanlig affär? Eller hålla tummarna och chansa?
Fast den egentliga frågan är: Hur jävla svårt kan det vara att göra en internet-shop som håller koll på vad som finns i lager, så man inte beställer saker i tron att de faktiskt går att köpa. GAAAAAAAAAAAAH!

1 Comments:

At 9:49 fm, Anonymous Anonym said...

Eftersom jag är Panduronörd så har årets julklappar blivit av pandurokaraktär, lite ljus och annat smått och gott. Men det är bara mina och sambons föräldrar som får något (och så sambons så klart, men än vet jag inte vad), lever ändå på existensminimum så det behövs inte läggas ut mer pengar på det...

 

Skicka en kommentar

<< Home