tisdag, november 07, 2006

Gjort och ogjort

Så, nu har jag läst de tre kapitlen (av 12, så det är väl bara en fjärdedel av boken) vi ska ha läst till imorgon. Dessutom har jag äntligen tagit arslet ur vagnen och beställt fram lite böcker från Carolina. Då kan jag göra klarat bok-uppgiften i norskan + att jag kan påbörja mitt egna arbete i dialektologin (om dialketen i Anga på Gotland). Dessutom har jag hunnit äta mumsmat (eh, stekt korv och pulvermos).
Nu ska jag sätta mig med lite norskauppgifter. Ska göra klart norsk politik-uppgiften. Och sen om jag hinner tidnings-uppgiften. Senare ska jag till sats och köra ett bodybalance-pass. När jag kommer hem igen blir det väl leka med Kaspian så Johan får lite fritid. Sen får vi se vad jag hittar på. Spela lite dataspel kanske?

5 Comments:

At 7:12 em, Blogger Veronika said...

veronica: Jag tycker det är kul. Inte direkt någon konditionsträning. Ganska rofullt. Mycket långsam muskelträning. Fast jag har skitdålig balans och ramlar. Slutar alltid med lite avslappning, skönt att bara ligga still och andas i fem minuter.

 
At 7:19 em, Blogger Anneli said...

Vi sitter här i väntan och spelar lite dota.

 
At 7:23 em, Anonymous Anonym said...

flitigt! *ler uppmuntrande* om jag skulle slita mig från datorn och få nått gjort jag med?...

 
At 7:31 em, Blogger Veronika said...

anneli: Va? Vilka är vi? Vad är dota?
josephine: Nja, ganska flitigt. Men då det var resultatet av en skolkdag kanske inte riktigt så flitigt som det borde. Men än har jag ju inte gått och lagt mig.

 
At 8:20 fm, Blogger Anneli said...

Hihihi

 

Skicka en kommentar

<< Home