söndag, november 05, 2006

Mittinatten

Skulle ju städa fint idag. Så blev det inte. Johan åkte först vid fyra-tiden. Och under dagen gick vi mest runt och var sura på varann. Jag var lite bakis, men Johan tyckte det var min tur att ta hand om Kaspian så han kunde spela dataspel. Så istället för att städa badrum, ta hand om tvätt, eller annat viktigt fick jag leka glatt med en liten kaspiflur. Jag gnäller inte, men han kräver så mycket uppmärksamhet just nu, att det är stört omöjligt att få något gjort. Nu sen Kaspian somnade har jag iaf vikt större delen av tvätten, städat mitt skrivbord, sorterat skolpapper och, tja, inget mer.
Imorgon är det jag som skriver en lista på saker som ska göras, och fram till det är gjort håller jag i internetlådan. Fast tyvärr går inte det. Jag måste ju författa hemuppgift till norskan. Och mina källor bor på internet. Dumt.