fredag, november 03, 2006

FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRDIG!

Nu har jag skrivit ganska exakt 6 sidor av 5-6. Det blev så långt, för det visade sig att jag hade så mycket att säga om Timmarna. Ställer klockan på 12, då får jag sova 8 timmar. Strålande! Då går jag upp och korrläser, och kollar att jag är tydlig och klar, och har en början en mitt och ett slut.
Klockan 16 stängs dörrarna till institutionen, så då ska hemtentan ligga i lärarens fack. Då ska jag också träffa klassen där, så ska vi bestämma hur vi ska göra med tentafest på kvällen. Kanske är det meningen att vi ska gå direkt någonstans och äta mat, det är oklart. Jag har möte klockan 17 på nationen som jag borde gå på. Men jag är så dålig så är det tentakäk direkt så går jag nog på det.
Egentligen har jag lektion om sex timmar, men den struntar jag i. Vi ska lära oss om skillnaden mellan Götamål och Sveamål. Men det går väl att läsa sig till, hoppas jag. På förra lektionen sa iaf läraren inget som inte fanns att finnas i kurslitteraturen. Vi ska imorgon också lämna in vad vi vill göra för projekt, men det går nog bra att skicka in förslaget på epost.
Nu ska jag sova. Borde jag lägga mig i gästrummet direkt, så jag inte vaknar av Kaspian om tre timmar? Nä. Min vanliga säng är skönare.

2 Comments:

At 10:18 fm, Anonymous Anonym said...

Grattis grattis!! :-) Själv borde jag tentaplugga och inte sitta här framför datorn och glo. Men du vet... Jag har en massa att ta igen nu, för jag har inte läst din blogg på ett tag!

 
At 10:35 fm, Anonymous Anonym said...

Hurra! Duktig du är!

 

Skicka en kommentar

<< Home