tisdag, november 07, 2006

Det tror jag så mycket jag vill på

Om man trycker på länken "Var fjärde vill vika ut sig" på Aftonbladet kommer man hit. Jag skulle vilja fråga ab sen när 3 av 10 är var fjärde. Jag brukar kalla det en tredjedel, eller var tredje.
Dessutom har jag svårt att tro att så många vill vika ut sig. Jag skulle nog bli smickrad om någon ville fota mig naken, men jag skulle aldrig vilja. Förstår ni skillnaden? Det måste vara det de där andra tjejerna blandat ihop också: viljan att bli tillfrågad och viljan att göra. Hoppas iaf det.
Det mest skrämmande är kanske att i kategorin 15-18 år svarar över 56 % ja till att vika ut sig. Sen minskar det med åren. Okej, nu måste jag komma på en handlingsplan för att ändra det här. För så kan det inte vara!

2 Comments:

At 2:13 em, Anonymous Anonym said...

Tänker lite på alla de som "misslyckas" med att bli kända med hjälp av bilderna. Kul om de lyckas på riktigt nån gång i framtiden att ha de bilderna liggandes i Bingos byrålåda....

Skulle det förresten inte vara mycket roligare om tjejen i artikeln ändrade meningen "jag gör det för pengarna" till "jag blir kåt av att göra det"

Det tycker Odd Esbjörn

 
At 2:39 em, Blogger Veronika said...

ad: Jo, precis. När de blir kulturminister eller så.

 

Skicka en kommentar

<< Home