fredag, november 03, 2006

Min kappa

Här är min kappa som jag köpt. Tycker verkligen den är supersöt. Hade först tänkt mig den i rött, men svart är ju mer smickrande, och funkar kanske fler säsonger. En klarröd jacka kan man tyvärr lätt tröttna på. Dessutom fanns inte den röda i min storlek, det gjorde däremot den svarta.
Och med det menar jag att jag KÖPTE JACKAN I STRL 42.
STRL 42!!!!!
Hör ni vad jag säger? Jag är ju bara skinn och ben! Vem hade trott det? Nu sitter alla smala människor i världen och rynkar pannan och funderar ... "Hmm, strorlek 42 är väl inte så himla smått". Jo, tänk för det är det! Fy fan vad jag är bra. Det är när sånt händer det är värt att träna flera gånger i veckan, och inte äta godis.

Uppdaterat. Pucko-hm visar inte min kappa när man trycker på länken. Måste faktiskt fila på hemtentan, så jag kan tyvärr inte försöka luska ut hur ni kommer direkt till min kappa. Ni får helt enkelt lita på att den är fin. Och liiiiten. :)

5 Comments:

At 10:20 fm, Anonymous Anonym said...

Åh, grattis igen! Du såg jättesnygg och fräsch ut när vi träffades i tisdags! Fy fan vad du är bra. :-)

 
At 10:38 fm, Anonymous Anonym said...

Jag gissar på att det är den som har tre stora knappar, för den har jag själv suktat efter, tyckte att den stacks lite dock, plus att jag minsann inte kan ha 42. Än. Fan vad grym du är!

 
At 12:31 em, Blogger Veronika said...

sara: Tack, tack. Har dock gått upp 8 hekto under tentatiden, eftersom jag fått äta godis.
mimmi: Japp, den är det. Tycker inte det gör så mycket med sticks på ytterkläder, man har ju alltid tröja och halsduk under.

 
At 12:38 em, Anonymous Anonym said...

Men den stacks genom min tröja ju, buhu. :(

 
At 2:36 em, Blogger Veronika said...

mimmi: Underligt. Jag har inte märkt av det. Det bästa med den är ju att man får en midja på köpet, vilket inte är helt vanligt med ytterkläder. Plus att den är varmare än min vårjacka jag sprungit runt i fram till i förrgår.

 

Skicka en kommentar

<< Home