fredag, november 03, 2006

Helt färdig

Nu är hemtenatn korrläst och ordnad och glasklar. Snacka om en sån där vikt som lyfts från axlarna. Vad ska jag hitta på nu? Tja, göra mig vacker kanske? Jag och Johan åker ner och går på stan lite innan jag lämnar in tentan och går och tentafestar. Borde skriva lite viktiga frågestälningar och skicka till Lotti, utifall jag inte ska gå på mötet.
Det blir hundtandsmönstrade klänningen från Marit-konserten igen. Har inte så många fina klänningar, tyvärr. Den från asos var för liten. Fast jag är så himla smal. Hehe.

2 Comments:

At 2:21 em, Anonymous Anonym said...

Hejsan
Snart byter jag domän så spara gärna;
www.kjellgrens.org
Hoppas allt är bra med hela familjen, idag ska vi bara mysa
momo kanske kommer i dag, så då får barnen lite extra mysigt!
kramiz

 
At 10:39 em, Blogger Veronika said...

nettan: Ska hålla ett öga så jag inte missar. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home