fredag, november 03, 2006

Jag har vunnit 200 000 dollar

Så himla spännande. Jag hade bara en väska kvar. I min fanns antingen 100 000 eller 300 000. Bankens bud låg på 200 000. Jag tänkte mig noga för, och godtog bankens bud. Tur det, för i min väska fanns bara 100 000.
Nä, det var inte på riktigt. Deal or no deal finns på nätet också, och det är nästan lika spännande som i verkligheten. Iaf när man vill slippa undan en hemtenta. Jag har liksom redan städat toaletten och annat typsikt skriva hemtenta-beteende.

2 Comments:

At 1:13 em, Anonymous Anonym said...

:D
Jag trode faktiskt du vunnit pengarna och han tänka lyckliga människa - såg jag det programmet.. =)

Hemtenta-bettendet du beskriver tycks vara något som går när man pluggar. Jag känner igen mig!

Kaspian är en liten pärla ser jag och duktig på att stå i sängen med! =)
kram

 
At 10:17 em, Blogger Veronika said...

maria: Om det ändå vore så väl.

 

Skicka en kommentar

<< Home