torsdag, november 02, 2006

Ljusglimt i nattmörkret

Anledningen till att jag aldrig går på Stockholms nation, annat än möjligen på mindre, privata fester. Egentligen är väl anledningen snarare att jag får drinkar hällda över mig av små smala våp i tighta kläder.
Ganska kul när syrran skulle dit första gången sa jag att "Äh, varje gång jag går dit stannar jag bara max en timme, för på den tiden har jag hunnit få två drinkar hällda över mig". Sen när jag pratade med henne efteråt hade hon också fått flera drinkar på sig. Fast hon stannade mer än en timme.
Nu blev jag sur igen. Det finns fan inget värre än att få en sötsliskig drink över sig och sina kläder.

2 Comments:

At 10:22 fm, Anonymous Anonym said...

HAHAHA! Det är min syrra! Hon som är "tjejen" och som har skickat in tjuvlyssningen! Hon ringde i fredags och berättade hela händelseförloppet och sa att funderade på att skicka in till tjuvlyssnat! Go, Helena! :-D

 
At 12:32 em, Blogger Veronika said...

sara: Haha. Vad roligt. Det är ju nästan som jag mötte Lassie.

 

Skicka en kommentar

<< Home