onsdag, oktober 11, 2006

Goder natt!

Nu är klockan sent, sent, sent. Jag får ställa väckarklockan på 10-11 nån gång så jag kommer upp. Eller - det är nog inget problem, Kaspian lär vakna innan dess. Har fått massor med plugg gjort ikväll (efter 22). Imorgon väntar litteraturlektion (den som skulle varit i måndags, trodde vi), möte på nationen (max 1 timme), skälla på studenbokhandeln att min bok inte kommit (nu har det gått en vecka mer än de sa) och sen träning. Norsklektionen hade så många klagat på bytet, och sagt att de inte kunde komma, så den är framflyttad på obestämd framtid.
Kan inte alla uppdatera sina bloggar/hemsidor oftare? Jag kikar in på samma sidor typ en gång i kvarten. Så om ni undrar vem fan som är inne och kollar 22 gånger per dygn är det bara jag och ingen farlig stalker. Om nu inte jag kan räknas som en sådan ... Men det jag håller på med är inte stalkning - det är uttråkning.