måndag, oktober 09, 2006

Mot sängen

Om knappt åtta timmar kommer Kaspian vakna, så ska jag få min skönhetssömn är det sängen som gäller nu. Är välförberedd inför litteraturseminasiet, och har läst den längsta texten till norskan. En lååång fack-text på nynorsk. Usch. Nu är det mest massa småtexter som ska läsas till tisdag. Borde också läsa åtminstone det i språkhistorian som skulle ha lästs till i fredags.
Är fortf lite osäker på hur det blir imorgon. Klockan 15 är det ett möte på kåren för föräldrar som studerar. Det är lite kickoff för terminens/läsårets arbete. Vet egentligen inte hur mycket jag bryr mig, men det vore ju trevligt att träffa folk i samma situation som jag själv. Tyvärr har jag (obligtorisk) lektion till 16, så det krockar ju lite. Måste bestämma mig snart, så jag kan skicka ett mail om jag inte kommer.
Nåväl - sängen.