lördag, oktober 07, 2006

Trötthet

En stor trötthet har kommit över mig. Jag kan sova dygnet runt. Men det funkar ju inte så bra. Har massor att göra. Har bara tränat en gång denna vecka, och känner mig skitdålig. Har inte ätit nåt annat än frukost idag, så jag hinner inte dit. Senaste insläpp på lördagar är 1630 tror jag. Och jag måste ju äta innan jag kan träna. Så det hinns inte. Men imorgon ska jag väl gå på bodybalance, åtminstone.
Senare idag ska jag till videobutiken och kolla om de har Apocalypse Now, vi ska se den med litteraturen till på måndag, så det börjar väl bli dags. Annars får man väl leta på nätet, om den inte finns. Funderar på att vandra till Gränby också. Blöjorna är nästan slut, och coop har sänkt priset till 95 kr. Där finns pengar att spara! Då skulle jag kunna gå förbi intersport också. Letar efter den perfekta träningsväskan. Har tyvärr inte hittat den än.
Eller så går jag tillbaka till sängen?

2 Comments:

At 8:23 em, Anonymous Anonym said...

Undrar om den där tröttheten är smittsam? Själv har jag också varit det i några dagar nu. Började undra om jag hade någon brist av något slag, men nu har jag hört flera som är så där trötta. Jag skulle kunna sova jämt... Orkar ingenting...

Här hade de också sänkt blöjorna till 95 kr fast på Maxi :-)
Dock fick man bara köpa ett paket.

Kram Jennie

 
At 10:56 fm, Blogger Veronika said...

jennie: Willys sänkte priset på blöjor (till 95) så då var coop forum tvungna mer eller mindre att sänka de också. Bra för oss. Coop ligger bättre till än willys. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home