fredag, augusti 04, 2006

Läsarundersökning

Alltså, efter dagens anonyma kommentar bara måste jag fråga er, mina kära läsare. Förstår ni inte vad jag skriver? Märker ni inte när jag är ironisk? Överdriver? Tror ni jag är dum i huvudet? Är ni dumma i huvudet?
Kanske läste puckot bara rubriken? Men rubriken är till för att fånga uppmärksamheten. För att få veta vad jag egentligen tycker måste man läsa hela inlägget. Också slutet. I en dagstidning får man givetvis inte skriva så, alltså ha en rubrik som säger motsatsen till artikeln. Men detta är en blogg, min blogg för att vara mer exakt. Och här råder mina regler. Jag får ljuga i rubriken för att fånga läsare. Men jag förväntar mig också av läsarna att de ska orka läsa inlägget innan de kommenterar det.
Nåja. Jag vill alltså veta hur många som trodde att jag seriöst skulle rösta på Unika partiet (Linda Rosings parti).

7 Comments:

At 2:37 em, Anonymous Anonym said...

hihi

 
At 5:24 em, Anonymous Anonym said...

Jag är inte heller dum i huvudet. Eller jo, ibland är jag det. Men när det där inlägget skrevs var jag det inte. Jag var nämligen på Ica Maxi och handlade klockan 11 i förmiddags. Det finns vittnen på det. :-) Jag brukar dessutom läsa hela dina inlägg och uppskattar (och förstår) när du är ironisk.

 
At 5:59 em, Anonymous Anonym said...

hej
jag håller med alla de övriga här utom han /hon som är anomym
Allså hon har ju visat att hon ÄR en bimbo och gör tydligen allt för att få uppmärkasmahet, allså tänker hon inte på hennes barn eller hur fungerar hennes hjärna?
Jag kan tänka mig att hon får en kick av att se någon med en kamera eller ett block och en penna i handen .. det kan ju vara en journalist som vill skriva om henne!

Ucsh nej henne tror vi inte på och jag vill inte ens se henne i riksdagen även om jag inte är så politiskt lagd!

kram

 
At 9:53 fm, Blogger Veronika said...

Tack för svaren. Det är bra att veta var man har sina läsare. Jag trodde inte heller att mina trogna läsare var dumma i huvudet. :)

 
At 2:43 em, Anonymous Anonym said...

jajustja, jag som skrev hihi som anonym här uppe. men inte i det där andra inlägget. så det inte är några missförstånd.
Ni borde stannat längre på svantes igår förresten, jag kom vid halv tio :)

 
At 3:51 em, Blogger Veronika said...

ad: Jag vet inte om du känner till att det finns en liten kille på snart 4 månader i vår familj? Det funkar inte så bra att stanna på puben till klockan 21.30 då. Vi gick 19.45.

 
At 12:17 em, Anonymous Anonym said...

Ja, helt klart är det ju anonym som är dum i huvudet. Hälsa Kasp, jag saknar honom maaaassaaaa. Nu ska jag börja spela CSI :D

 

Skicka en kommentar

<< Home