onsdag, april 05, 2006

ÄNTLIGEN

I dag när jag låg och läste i sängen kom Johan inhoppande och sjungande i sovrummet. För TILL SLUT har de lata nissarna lyckats koppla in vårt bredband. Så nu har vi internet. Wihoo.
Jag har gjort hur mycket saker som helst, som ni förstår. Men ingen bebis. Jag går runt och buffar magen mot spjälsängen och barnvagnen och säger till magen att "Bara du kommer ut får du mysa här, titta vad fint". Men den lyssnar inte. Men jag tror nog det blir en påskbebis. :)
Nu ska jag plugga ikapp tre veckor skola, innan bebis kommer. Ja, vilken bra plan.

5 Comments:

At 9:38 em, Anonymous Anonym said...

välkommen tillbaka till världen. se nu till att föda ett litet barn på lördag :)

 
At 11:21 em, Anonymous Anonym said...

Å vad roligt att du är tillbaka!!!

 
At 9:45 fm, Anonymous Anonym said...

Jaaa! Välkommen tillbaka! Jag håller tummarna för att bebis kommer 1) på lördag (Adde vill ju så gärna det) eller 2) på skärtorsdagen. Då kan ni klä ut den till påskkärring på webbis-bilden. :-D

 
At 1:17 em, Blogger Erika said...

Kul att ni äntligen har fått igång Internet! Man måste ju nästan bli galen utan...
Shit, snart är det verkligen dags för bebis! :)

 
At 11:49 fm, Blogger Veronika said...

Mimmi: Jag gillar påsken. Dels för man är ledig så länge, dels för man får massa goooodis. Och jag tycker om att vara ledig och äta godis.

 

Skicka en kommentar

<< Home