torsdag, mars 23, 2006

Ingen bebis

Mammas teori om att rejäl flytt skulle sätta igång förlossningen visade sig vara fel. Och jag har inte fått igång nåt internet borta på nya stället, så uppdatera här går ju inte.
Just nu är jag här (dvs i gamla lägenheten) för min mobilladdare försvann i flytten. Har kollat varenda låda och påse, men hittar den inte. Så nu är jag här, för vi har lite saker kvar. Datorn, tex. Dock ingen mobilladdare.
Så jag är helt okommunicerbar. Inga mobilbatterier. Inget internet. Och telefonen kan de koppla in tidigast på onsdag nästa vecka. Fattar inte. Förut har det varit noll problem, men nu måste det komma tekniker. Blä.

Ah, lite skryt:
VG i danska. Wihoo!

3 Comments:

At 5:51 fm, Anonymous Anonym said...

grattis till danskan, och jag önskar dig fortsatt lycka till med flytt, internet, telefon och bebis! :D

 
At 7:28 em, Anonymous Anonym said...

följ denna länken. gör det nu
http://www.monsternappen.se/xcart/

 
At 4:21 em, Anonymous Anonym said...

Voooonkaaaan! Jag saknar din blogg jättemycket!

 

Skicka en kommentar

<< Home