fredag, mars 17, 2006

Hamburgare

Jag är sugen på ostburgare. Men jag är inte ett dugg hungrig. Varför är det så?
Usch. Är ensam hemma. Johan ville så gärna vara på puben idag, för det är St Patrick's Day. Det är ju konstigare att fira än Halloween? Jag förstår inte. Han lovade att inte dricka mycket öl och bli full, för vi ska ju börja flytta tidigt i morgon bitti. Och nu känner jag mig som en hönsmammma, för jag vill bara att han ska komma hem. Har så svårt att somna när jag väntar på att han ska komma hem. Och lite orolig att han är full. Vill inte ha ölluktande karl i sängen, det är tillräckligt jobbigt med foglossning, halsbränna och kissa varannan timme.
Nej - om jag skulle ta och packa en flyttlåda och sen sova. Måste vara i Årsta senast kl 9 och öppna åt mina föräldrar som kommer med köksbord och BADKAR. Ska dock helst vara där lite tidigare, för det blev så stressigt idag att jag nog måste städa lite, innan flyttlassen börjar välla in. Det ligger avsågande plankor och verktyg och plast i hela hallen. Och så står det en dörr mitt i hallen också. Hehe. Ska försöka gömma den i klädskåpet istället.

2 Comments:

At 2:15 fm, Anonymous Anonym said...

Lycka till med all flyttning!

 
At 9:34 fm, Anonymous Anonym said...

Säger också lycka till med all flyttning, kan inte vara lätt, höggravid och allt.

Tycker inte att du är larvig heller som inte vill att din kille ska gå på puben och dricka en massa nu när det är så kort tid kvar. Hade aldrig släppt iväg min man, tänk om det skulle sätta igång just när han är borta? Och då att få tag på honom där borta och dessutom komma till förlossningen med en kille som luktar öl.... NÄe.... INget för mig ;-)

Kram Jennie

 

Skicka en kommentar

<< Home