lördag, april 22, 2006

Lång dag igen

Kom inte i säng förrän vid 1. Kom på att jag var tvungen att äta. Sen amning 3 och 6 och 9 (som en klocka). Mellan 6 och 9 sov både jag och Johan dåligt. Och sen skulle Johans pappa fixa med elen (han är elektriker) klockan 11, så det blev inte mycket sömn.
Sen bestämde jag och Johan att vi skulle åka till Uplands och fika. Fast först hade jag sms-at Adde och frågat om det var några sjukdomar. Det är ju så på nationen att alla är sjuka samtidigt. Men det var friskt och krytt, så vi vågade oss dit.
Kaspian charmade alla, eller så består hela vår bekantskapskrets av skådisar. Man vet ju aldrig. Fast först sov han, sen var han söt-gullig i kanske en kvart, sen skrek han. Hehe.
Vi kom hem vid 17, och mellan 17 och 22 ammade jag en halvtimme i timmen. No kidding (dock kanske lite överdrift). Han är bottenlös! Det blev för mycket redan vi typ 19, så ganska många tårar i kväll. Det blir jobbigt när man är trött. Och man tror ju han ska bli mätt nån gång. Men nu har han sovit i trekvart.
Jag ska också sova snart. Inga tider att passa i morgon. Så skönt!