torsdag, april 20, 2006

TV-kväll

Ikväll är det Supernördarna och Ett herrans liv. Förra veckan satt jag med ny bebis och ammade och skrattade åt Ett herrans liv. Höll på att garva ihjäl mig när de åkte permobilrace. Tyckte kanske inte Supernördarna var så himla genomtänkt genusmässigt, men jag tyckte det var kul också. Fast jag skulle gärna sett att de tagit bort den 35-åriga oskulden. Han känns mest pinsam. De andra är ju mest helt vanliga nördar.
Jag vet inte om jag orkar skriva nån förlossningsberättelse. Jag hade värkar i 23 timmar, och det var inte så himla kul.
Nu gråter bebis. Förlåt. Får fortsätta sen.

1 Comments:

At 7:12 em, Anonymous Anonym said...

Eller hur! "Nu får ni göra nåt riktigt tufft, klarar du av det är du en riktig man.. annars är du en mus!(mus = kvinna?!) hrrm.. Och för att vara en riktig MAN ska man klättra högt, hoppa i isvakar, hugga träd, hålla upp brandsläckare med raka armar, leka brandman.. hrrm igen. Och eller hur! igen om han oskulden, som faktiskt väl är 37? Man blir mest sorgesam o generad när man ser honom ju.. Fast jag tänker förstås fortsätta kolla programmet iaf.. /pernilla

 

Skicka en kommentar

<< Home