söndag, april 16, 2006

Påskdagen

Äntligen lite tid för mig själv. Idag har varit en så jobbig dag. Kaspian sov jätteduktigt i natt, var uppe och ammade två gånger, vilket väl måste ses som okej. Men från klockan 10 har han ammat i över en halvtimme typ varannan timme. Så det känns inte som jag gjort nåt annat. Och för att det ska funka måste jag mjölka ur för hand också. Så -uäk- vad trött jag är på att amma nu.
Men nu har han somnat, så jag hoppas jag kan vila mina stackars boobisar några timmar. För jag antar att ingen är intresserad av att byta ut Vonkans sagoslott mot Vonkans amningsblogg, så jag måste göra nåt annat än amma, så jag kan berätta om det.

Angående önskemål om att få se det lilla underverket live så är nog inte risken särskilt stor att vi åker in till stan för att hälsa på er. Vill ni träffa oss får ni nog pallra er ut till oss i förorten. Det är bara att ringa innan.

3 Comments:

At 9:55 fm, Anonymous Anonym said...

Om foll ska komma och hälsa på kan du tvinga dom att ta med presenter också! Även till dig, inte bara til Kaspian.

 
At 10:02 em, Anonymous Anonym said...

Silversked till veronika :)

 
At 9:57 fm, Blogger Veronika said...

Sara: Ja, precis. När mina och Johans föräldrar var här var det BARA Kaspian som fick massa nya kläder. Hallå? Jag har typ gått ner 10 storlekar (utom boobisarna som gått upp två) på en vecka, jag behöver också nya kläder!!!
Tur att det var påsk så jag fick godis. Annars hade jag känt mig väldigt åsidosatt. ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home