tisdag, mars 07, 2006

Fan, fan, fan vad stressigt det blev

In till stan vid 13, fikade med Erika. Får ett missat samtal av Johan, men tänker att han ringer väl igen. Det gör han också lite efter 16, när jag står på Åhlens och tittar på necessärer. Då vill köparen såklart ha en privat visning. Det är fullständigt normalt, och så funkar det. Men det har vi såklart förträngt. Så han kommer hit. IDAG! Klockan 18!!!
Så jävla glad att jag iaf städade köket på förmiddagen. Diskade undan allt, sopsorterade (vi har som sopstation på bänken tills vi orkar fixa), och så. Blä. Nu måste jag ta tag i tvätten (tvättade i torsdags, men allt står på golvet i ikea-påsar), och städa toaletten.
Vilken tur att jag inte är hungrig. Eller - jag är ju svinhungrig. Köpte iaf fyra dubbelbitar choklad att trösta mig med.